onsdag 22 februari 2012

Glömsk!

Jaha, nu har det gått två kontorsdagar och jag har glömt att uppdatera bloggen. Ni skulle ha sagt till mig!

Hursomhelst, nu ska jag försöka, verkligen försöka, att inte missa att göra uppdateringar här. Det har hänt en hel del, roliga saker som ni kan ta del av!

Det kommer att hållas ett frukostseminarium om R2P, skyldighet att skydda, hos oss den 5 mars. Passa på att anmäla er, för det kommer att bli superbra! Du hittar infon här.

Annars har jag haft fullt upp med att göra ett utkast till programmet för UNg12 och jaga tågtider via telefonköer till SJ, Trafikverket och Tågkompaniet. SJ hänvisade till Trafikverket, Trafikverket till SJ, Tågkompaniet till SJ och SJ har ingen aning.

Ungefär så här kul har jag när jag väntar i en telefonkö...

Det känns som svensk tågtrafik i ett nötskal, allt för att jag ska få reda på några tågankomster och tågavgångar från det härliga Arboga!

Hoppas på att få det utrett den här veckan, det vore ju bra att ni kunde komma till och från UNg12 utan problem!

/ Viktor

1 kommentar:

  1. länken till frukostseminariet vore bra att du la in. du kan också lägga in seminariet direkt själv på Globalportalen. Kom ihåg att FN-förbundet är medlemsorganisation.

    SvaraRadera