måndag 25 juni 2012

Jag är tillbaka en sväng!

Hej på er alla!

Jag har varit på semester ett tag och dessutom var det kongress med mera. Intensivt med kongress men skönt med ledighet. Nu jobbar jag en vecka och därefter blir det semester igen.

Och vilken vecka det blir! Idag har jag varit på kontoret, ikväll åker jag till Härnösand för att närvara på Sidas och LSUs mötesplats kring normer och mångfald, SommarAkademi 2012. Det ska bli intressant att se andra organisationer och hur de arbetar med mångfald, något som ligger oss i Svenska FN-förbundet nära om hjärtat!

Därefter åker jag snabbt hitom Stockholm igen för att sedan åka till Enköping och vår fotbollsturnering GloBallCup.

Fullt upp med sju dagar jobb, men därefter börjar 4 veckor semester, skönt!

Dagens tips är en väldigt trevlig dryck jag hittade på ICA idag, Fentiman's Cherry Tree Cola. Fantastiskt gott med deras fräscha ingefärasmak på colan tillsammans med körsbär. Fantastiskt söt etikett också. Try it!

/ Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar