torsdag 2 augusti 2012

Dags för överlämning!

Kl 9 idag när jag kom in på kontoret satt Ulrika redan och väntade. Ulrika är den nya mig, ungdomssekreterare för perioden augusti 2012-augusti 2013. Hon kommer från Nyköpings FN-förening och ni kommer säkerligen att få lära känna henne mer inom kort!

Så hur gör man en överlämning? Det är en hel del rutiner och inloggningar som ska memoreras, en hel del information och planering som ska delas vidare. Men det är också spännande för en själv, vad gör jag egentligen? Vad behöver man veta för att kunna göra ens jobb?

Ulrika och jag hänger på kontoret. Bra med webcam!

Hur hade du gjort en överlämning av ditt sommarjobb, vanliga jobb, studier eller annat? Är det bättre att skriva ner eller ska man visa direkt? Kanske en instruktionsfilm?

Förhoppningsvis får Ulrika koll på läget efter att ha varit här med mig idag och imorrn!

/ Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar