fredag 3 augusti 2012

Tjuvstart

Här kommer ett litet tjuvstart-inlägg från Ulrika (Viktor vet förstås ingenting). Jag lovar att jag kommer presentera mig bättre när jag börjar på riktigt, den 20/8 men jag ville passa på att skicka iväg ett litet hej!

Just nu går det förstås lite runt i huvudet på mig, efter två dagars informations-matande och jag gör mitt bästa för att uppdatera mig på alla häftiga grejer som hänt inom FN-förbundet de allra senaste åren, då jag har varit ute och rest och pluggat och sånt. Förbundet sprudlar av aktivitet och det känns både roligt och spännande att kastas rakt in i allt.

Vad jag är mest imponerad av är allt engagemang där ute och alla många bra idéer och projekt som har varit och är på gång och jag ser fram emot att få komma ut och träffa er på olika arrangemang runt om i landet!

Nu ska jag jobba vidare på att smälta allt nytt, kanske i kombination med att smälta det fredagsfika som Viktor har fixat till idag. Tror att det är just lite pannacotta som behövs för att allt ska falla på plats. Visst är det märkligt hur bra fika är för huvudet och hjärtat? :)

Nu smiter jag i väg men vi hörs om några veckor!

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar