fredag 7 september 2012

Swemun 2012



Hej där

Så har redan min tredje (!) vecka tagit slut. Det är galet vad tiden flyger här. Men jag tror att det är för att det är roligt! Denna vecka har jag suttit mycket vid datorn och ringt runt för att presentera mig på olika håll. Kul att få prata med så många engagerade människor! Jag håller också på att planerar årets ungdomsansvarigträff. Sen håller jag ju fortfarande på att sätta mig in i det vardagliga jobbet här på kansliet, lär mig vad mina kollegor sysslar med och allt därkring. Men nu är det dags att ta helg!

Innan jag går vill jag bara tipsa er som går i gymnasiet och gillar rollspel om årets Swemun. Swemun är en ungdomskonferens om mänskliga rättigheter i form av ett FN-rollspel 27-29 november som hålls på Söderportgymnasiet i Kristianstad och välkomnar gymnasieelever från hela Sverige.

Läs mer här: http://www.fn.se/swemun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar