fredag 18 januari 2013

Utvärderingstider

Såhär i början av det nya året kan det vara lite skönt med upprensning, eftertanke och nystart. Både psykiskt och rent planeringsmässigt och fysiskt och konkret. Marcus FN-förbundets kontorsassistent och Berith vår utvecklingshandläggare mf. håller på med en stor upprensning av vårt lager och hittat massa gamla saker, många med helt tokiga historier men som man helt enkelt inte kan spara där längre. Jag har samlat på mig lite fynd som jag har återanvändningsplaner på och också hittat en hel del udda men fina saker som man skulle kunna ha som tävlingspris och liknande. 

Även mitt kontor har fått sig en liten upprensning. Här finns nämligen en hel del samlat från alla år med ungdomssekreterare. Svårt bara att veta vad som är bra att ha-saker och vad som är skräp (eller har blivit skräp med åren). Jag lovar därför dyrt och heligt att inte lämna något skräp kvar...haha bara bra saker;)